Liebster Award

Za nominację dziękuję JoasceNiezrównoważonejSzalonej Marchewce i ♥ love HP ♥ .

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania Joaśki:
1. Na bezludną wyspę bierzesz paluszki czosnkowe, skakankę czy jednego trampka?
Skakankę, a nuż uda się powiesić (tak, tak, jestem zwolenniczką czarnego humoru).
2. Jaką postać z Harry` ego Pottera usunąłbyś z książki?
Chyba żadnej, wszyscy są dopełnieniem jednej, wielkiej całości.
3. Fanficki czy oryginale książki?
Oryginał to oryginał, a oryginał zawsze można dopełnić fanfickami. Mimo że kanon stawiam na pierwszym miejscu, to bez fanficków życia sobie nie wyobrażam.
4. Nawyk, którego nie możesz się pozbyć?
Obgryzanie paznokci.
5. Czy chciałbyś czytać ludziom w myślach?
Taak, to byłoby coś ciekawego :D
6. Co sądzisz o spamie? 
Człowiek musi się jakoś rozreklamować, ale jak nie robią tego w określonym miejscu, to agr...
7. Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
Harry Potter, wszystkie części, ale najbardziej uwielbiam Więźnia Azkabanu i Czarę Ognia.
8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Hmm... chyba nie.
9. Wampiry, wilkołaki czy wróżki?
Wilkołaki.
10. Masz rodzeństwo czy jesteś jedynaczką/jedynakiem?
Mam rodzeństwo, starszą siostrę i starszego brata.
11. Czy jakąś postać z HP uważasz za Mary Sue?
Chyba nie.

Pytania Niezrównoważonej:
1. Czy masz łaskotki?
Niestety, mam. Podziwiam ludzi, ktrzy ich nie mają.
2. Czy czytasz moje opowiadanie?
A czasami jak trafię na Twoją stronę, to zaglądam w losy Twoich bohaterów :-)
3. Ulubiony kolor tapety na telefon.
Koloru nie mam, ale najczęściej na tapecie mam zwierzęta, wcześniej był to smok i gryf, teraz mam moje kochane pieski - Pitbull, Atos i Ares[*] (kocham Cię, biedaczku <333)
4. Lubisz swoje włosy?
Nienawidzę, chociaż ich kolor i grubość są całkiem przyzwoite.
5. Ulubiona książka i postać.
No wiesz, i Ty zadajesz mi to pytanie? Oczywiście książki - Harry Potter (zwłaszcza WA i CO), bohaterowie - no pzecież, że nie jeden - Syriusz Black, Hermiona Granger, Albus Dumbledore, James Potter, Tom Riddle (Tom, nie Voldemort), Regulus Black... i ci, o których wiele nie wiemy: Blaise Zabini, Antonin Dołohow, Teodor Nott.
6. Harry Potter, Igrzyska Śmierci czy Zmierzch?
Harry Potter, oczywiście. Zaraz potem Igrzyska, moja druga ulubiona seria ;-) a to ostatnie to co tu w ogóle robi?
7. Czy w Harrym Potterze zauważyłaś/łeś jakieś niezgodności?
Wiele, ale staram się na nie niezwracać uwagi, w końcu to moja ukochana książka. Roczny Dudley kopiący matkę, brak Sally Anny Perks przy sumach... kilka jeszcze się znajdzie, ale kto na to zwraca uwagę? ;***
8. Kochasz mnie? xD
Jeszcze się pytasz, słońce? :D
9. Wiedz, że kończą mi się pomysły na pytania... Czy chcesz jakoś zmienić swój wygląd?
Najlepiej całą twarz :D
10. Często puszczasz focha?
Rzadko.
11. Ideał miłości xD
Kto komu pasuje - miłość nie wybiera. Byle nie damski bokser, a reszta to według gustu.

Pytania Szalonej Marchewki
1 ssaki czy ptaki?
Ssaki.
2 Rock czy pop?
Rock i pop - słucham naprawdę wszystkiego, poza tzw. hitami.
3 Dżungla czy pustynia?
Pustynia, najlepiej lodowa.
4 Twoje trzy tajemnice? xD
Pierwszej nie zdradzę, drugiej chyba też nie... a trzecia... niech pozostanie tajemnicą xD
5 Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/łeś?
Jestem dosyć rozważnym człowiekiem, staram się głupot nie popełniać, a jak się już udaje, to staram się jak najszybciej zapomnieć.
6 Kogo chcesz zabić?
Nikogo - módl sięza swoich wrogów, pamiętacie?
7 Jesteś... białym puszystym króliczkiem?
Nie zauważyłam, ale a nuż na coś nie zwróciłam uwagi :D
8 Wolisz Harry'ego Pottera czy Voldemorta?
Obu ich lubię.
9 Twój... ulubiony pupil?
Trzy psy, z czego niestety jeden już nie żyje: Ares [*], Atos i Pitbull.
10 Pierwsze imię na F jakie przyjdzie Ci do głowy?
Filip.
11 Wolisz róże, lody bakaliowe czy muzykę?
Muzykę.

Pytania ♥ love HP ♥:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię słuchać muzyki, korzystać z komputera, czytać książki.
2. Jaki film lubisz najbardziej?
Wszystkie części Harry'ego Pottera (najbardziej Więźnia Azkabanu i Czarę Ognia)
3. Bieber czy One Direction?
Bieber.
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Podaj tytuł i uzasadnij ;p.
Harry Potter - za wszystko. Za miłość, przyjaźń, fabułę i całą resztę. Po prostu.
5. Lubisz moje opowiadania? |Jak tak to uzasadnij!|
Nie miałam okazji czytać.
6. Masz facebooka?
Nie.
7. Jaki jest Twój ulubiony blog? |podaj link/nazwę|
www.harry-potter-kolekcja.blog.onet.pl oraz www.bitwa-mysli.blogspot.com
8. Masz jakieś wspaniałe wspomnienie? |Jakie?|
Pewna zielona noc, czy też zielony poranek... <33 nie zapomnę.
9. Czytałaś/eś serię powieści "Zwiadowcy"? |jak tak to napisz co Ci się najbardziej w niej podoba|
Nie czytałam.
10. Jakie jest Twoje hobby?
Czytanie książek, zbieranie różnych rzeczy.
11. Cieszysz się, że zostałaś nominowana/ny?
Cieszę się, że ktoś docenia moją pracę.
 Nominowani:
Niezrównoważona

Wiem, to nie jest 11 osób, ale te blogi, które przychodzą mi do głowy, zostały już nominowane i brały udział w zabawie.

Pytania:
1. Czy lubisz swoją szkołę?
2. Twoja ulubiona książka, seria książek?
3. Wolisz noc czy dzień?
4. Kiedy najlepiej Ci się pisze?
5. Najlepsze inspiracje?
6. Ulubione fanficki?
7. Czy kojarzy Ci się z czymś numerek tego pytania? Jeśli tak, to z czym? Wymień wszystkie skojarzenia.
8. Twój ulubiony piosenkarz, zespół, piosenkarka, wykonawca muzyczny?
9. Twój ulubiony film?
10. Jak najczęściej na Ciebie wołają (ksywka czy coś xD)?
11. Gdybyś mogła wybrać jakąś nieziemską moc, co by to było?

Komentarze

  1. Odpowiedź na pierwsze pytanie mnie rozwaliła :D I jak miło wiedzieć, że nie tylko ja nie mogę przestać obgryzać paznokci. Dzięki za genialne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :D Trzeeeciaaa... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na http://zaklinacze-dusz.blogspot.com/ pojawiła się ważna informacja ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana na: http://wyznania-mlodej-wegetarianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah... zostałaś nominowana
    więcej info na harry-potter-wg-gosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Na chwilę przed"

Od ognia

Wywiad z p. Janem Potykowskim