Zapowiedzi



W tym miejscu będą pojawiały się zapowiedzi miniaturek, w których trakcie jestem pisania, i na których dokończenie jest największe prawdopodobieństwo. 



Zapowiedź miniaturki #1 


― Nawet nie masz odwagi spojrzeć mi w oczy, śmierciożerco.
Nie dawałem się sprowokować.
― Jesteś psychopatą.
Zerknąłem na nią kątem oka.
― Taka już moja praca.

Zapowiedź miniaturki #2

   – A dlaczego on to zrobił, Barny? – zapytał sceptycznie Mike.
   – Ale co? – Barny został wyrwany z kontekstu.
   – No zamordował ich. Dlaczego Black to zrobił?
   Barny spojrzał na niego z wyrzutem, niczym dziecko, któremu zabrano cukierka. Mike dalej szedł niewzruszony.
   – Chciał się zemścić! – […]
   – Na tym całym Pettigrew? A co on mu zrobił? – Dalej podchodził sceptycznie do całej sprawy.
[…]
   – Ty nic nie rozumiesz – […] – Niewielu o tym wie[…]. To Black zdradził Potterów. Oni uważali go za najlepszego przyjaciela, a okazał się zwykłym dupkiem. Nałożyli Fideliusa na swój dom i jego ustanowili Strażnikiem Tajemnicy. […] zdradził ich Sam-Wiesz-Komu! Mały Pettigrew chciał się zemścić na Blacku, jednak kiedy go znalazł, nie miał żadnych szans z takim, jak on! Po biedaku został tylko palec… – zakończył opowieść Barny.
[…]
   – A dlaczego Black ich zdradził? – […]
   – A skąd ja to mam wiedzieć? Jak jesteś taki mądry, to sam się tego dowiedz! – […]
   Mike uznał, że to wcale nie taki zły pomysł. W końcu jest dziennikarzem, dlaczego nie miałby sam odkryć prawdziwej wersji historii Blacka?



Swoje opinie o zapowiedziach wyrażajcie w komentarzach :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Na chwilę przed"

Od ognia

Wywiad z p. Janem Potykowskim